23 Ekim 2016

Onur Can Özcan - İntihaşk Akor (ver.2)

İntihaşk

F#m            E           D
Yarın olmaz bugün
D                 E            Bm
Yarım olmaz bütün
                        F#m
Benim ol bu gece
F#m            E           D
Yazı görse gözüm
D                 E            Bm
Kışı unutmaz özüm
                            F#m
Bitmez bu gece

D          Bm
Ötesi mi var
                     F#m
Yalnızlığı yalnız
                    E        D
Seninle aldattım
                E            Bm
Kıskandı yıldızlar
                                      D
Aşka inanmayanlara
                        F#m
Seni anlattım
               D
Karardı ay

F#m
Bırakın beni kendim giderim
                           E         D
Alıştım artık yalnızlığa.
                                   E
Bildiğin gibi değilim,
                                   Bm
Sildiğin gibiyim hala.
                                     F#m
Seni sevmek intihar da,
                                       E        D
Sevmemek ihtimal bile değil.
                              E
Aşk elbisesi en güzel
                                           Bm
Sende duruyor ama ne acı,
                             F#m
Terzin ben değilim. 

Share

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 Gitar Akorları™ is a registered trademark.

Designed by Templateism | Templatelib. Hosted on Blogger Platform.