12 Kasım 2016

Buray - Aşk Mı Lazım - Akor (ver-2)

Buray - Aşk Mı Lazım - Akor
Am                                Em                    Dm
Bir gelsen diyorum, beni çekip alsan çıkmazlardan 
Am                             Em                    Dm
Hiç bir şartım yok, sadece tutsam kollarından 
F    Dm              Em     Dm     
Yar yine çık yoluma aldın aklımı 
F    Dm               Em            Dm                            Am
Ah, dile benden sen ne istersen, bir ömür varım ben

Am                Em                  Dm
Yaşıyorum, sensizliğin zorluğunu 
Am                              Em                       Dm
Bir şey duydun mu, farkettin mi yokluğumu
F    Dm              Em     Dm        
Yar yine çık yoluma aldın aklımı
F    Dm               Em            Dm                            Am
Ah  dile benden sen ne istersen, bir ömür hazırım

Am
Aşk mı lazım, dert mi lazım
Em                  Dm         Em
Söyle sevdiğim bize ne lazım 
Am
Ayran içtik ayrı düştük 
Em                      Dm
Gülmek istedi şu kara bahtım 

C       F      Em       
Yar beni özletme,
Am            Dm   Em              F                Am
Hadi artık aşk yolun küçücük sevda meleğim

Share

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 Gitar Akorları™ is a registered trademark.

Designed by Templateism | Templatelib. Hosted on Blogger Platform.